24 Januari

Tjoho! tankte blogga lite om gardagen.. namnde ju i tidigare inlagget att jag skulle till min mosters 60 ars fest och var dar igar. Hade grymt trevligt maste jag saga, alla var jatte forvanade att se oss och traffade slaktingar jag inte sett pa valdigt lange!

Blev for full dock! val hemma var vi iallfall skit hungriga sa vi bestallde hem en pizza och delade pa, skit gott sen gick vi och la oss.

Nar jag vaknade imorse madde jag inte alls bra.. tror det var pga vodkan jag shotade igar med min systers man och alla "pints" jag drack =P alla bjod ju mig, speciellt mina kusiner sa var ju tvungen och dricka hehe ;)

Sen imorse markte jag en sak ocksa.. tydligen sa hade jag stallt mina nya skor (stovlar) pa min systers frys? och nar jag kollade pa dom sag jag att de var TRASIGA och jag ba wtf seriost, jag hade pa mig dom i max 3 timmar igar kvall och jag satt typ nastan bara ner sa hur fan kunde dom ha gatt sonder. Fett ledsen blev jag iallfall eftersom jag letat runt hela javla meadowhall efter ett par skor.

Sa min syster fick skjutsa mig dit imorse och lamna tillbaka dom sa fick kopa ett par andra billiga skor fran primark medan.. vill hitta ett par nya innan jag aker hem for dom stovlarna jag akte hit i har totalt gatt sonder av nagon konstig anledning =(

Jaa.. min syster var har idag med henne kille och deras barn ett par timmar och aven min morbror med hans son, sa HIMLA sot liten kille. Och till skillnad fran sist jag traffade honom sa pratade han massor den har gangen.

Imorgon ska vi upp till min syster som var har idag och halsade pa och sova kvar en natt, sen ska jag och min mamma traffa min moster i stan pa tisdag och shoppa =D och efter det blir det hem till min morbror pa middag. Han har lovat mig en speciell mat sa nu langtar jag!

Mmm.. men det var nog allt for nu. Bloggar igen pa tisdag eller onsdag for nu kommer vi ha fullt upp.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0