Film kväll med de underbaraste

Tjooo hej! hur e läääget då? hihi, själv är det sådär med migidag. Har sovit jätte dåligt inatt.. nästan varit lite orolig i kroppen har de känts som, bara legat och vridit och vänt på mig. Kollat klockan typ var tionde minut, jätte konstigt kände ju att jag ville sova men min kropp sa ifrån. Sjukt de där.

Ja, jo men vad händer idag då? Favoriten, Therese och Lollo kommer hit. Vi ska se lite film och ha det riktigt mysigt med popcorn, chips och läsk. Vet dock inte vilken film ännu. Tror jag lägger fram lite filmer på bordet så får dom helt enkelt bestämma ;)

Var sjuuukt länge sen jag träffade Lollo och Therese så de ska bli kul och ses.

Ja det är väl de som är dagens höjdpunkt. Ska strax hoppa in i duschen och fräscha till mig och sen invänta far min och hjälpa till med maten. Blir en tidig middag eftersom dom kommer vid 6 tiden...

Så nu blir det snabba bullar för min del, vi hörs imorgon för kommer inte blogga någe mer ikväll.

Bye for now, see you tomorrow :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0