SÅ JÄVLA IRRITERANDE!

Nu kommer jag skriva ett blogg inlägg som säkert ingen kommer fatta något utav, men jag är så jävla insatt i det här att jag känner att jag måste skriva av mig och skriva vad jag känner och tycker!

För ett par dagar sen så skrev jag att "Casey Johnson" en av USAs största societets människor hade dött i sitt hem i Los Angeles den 4e Januari 2010.

Och sen denna dag jag skrev ett blogg inlägg har jag följt Casey Johnsons fästmö "Tila Tequila" på bland annat http://twitter.com/OFFICIALtila och på http://www.tilashotspotdating.com/ och läst allt hon skriver, kollar på bilder hon lagt/lägger upp och hur folk skriver elaka grejer till henne.

Jag har läst massor där folk skriver att de tror att det var Tila Tequila själv som dödat hennes fästmö Casey Johnson, att Tila bara var ute efter hennes pengar, att Tila förstörde Casey som person och förstörde hennes liv. Men hur kan detta vara sant? jag menar.. läser man Caseys Twitter skriver hon bara om hur kär hon är, hur Tila har förändrat hennes liv och hur starka känslor hon har för Tila, känslor hon aldrig har haft för någon annan tidigare..

Men tydligen så finns det familj och barndomsvänner till Casey Johnson som tycker annat. Dom tror att Tila är orsaken till hennes död. Men sanningen är att Tila faktiskt inte ens var hemma i USA när Casey hittades död, utan hon var i Kanada där hon hade varit i flera dagar för och besöka sin bror. Och Tila fick inte tag på sin fästmö Casey Johnson så hon bad sin personliga övervakare åka till Caseys hus för och kolla till henne eftersom hon aldrig svarade på Tilas sms eller samtal. Men hennes personliga övervakare fick inte heller kontakt med henne. Och om det nu finns bevis på att Tila Tequila faktiskt inte bafann sig i landet, hur kunde hon har orsakat hennes död?

Alltså.. ibland så blir jag så himla trött på människor och media. Dom ska alltid överreagera och ljuga om saker.. bara för att man är "känd" så utsätts man för vad jag tolkar som "tortyr", i medias ögon gör kändisar alltid fel såfort något negativt ligger bakom händelser osv.. varför? vad vill media skapa? joo.. dom verkar vilja att alla ska vara osams med varandra, hata varandra istället för att stötta varandra och älskar varandra. Det är så himla HEMSKT!

Det känns som att det finns massor som jag kan sitta och skriva här på bloggen om just fallet "Casey Johnsons död" men det kommer ändå inte leda någon vart eftersom säkert ingen fattar det jag skriver om. Om man inte är insatt i det hela själv. Men jag är besatt. Kanske för att jag ser Tila Tequila som en annan person än den man ser på tv eller i media (eftersom media alltid överdriver och hittar på det mesta, dom lever ju på det.. för det är så dom får pengar. Är det ovanliga grejer som får läsare att läsa de dom skriver är dom VINNARE och alla tror på det). FEL, mycket FEL!!! hon är ingen jävla gold digger, punkt slut.

Så här får ni några videos och kolla på istället och om ni är intresserade kolla och anylisera och skriv sen en kommentar till vad ni själva tycker om det hela? jag kommer inte flyga på någon för att dom säger vad dom själva anser är rätt eller fel. För just nu finns det inget rätt eller fel, inte så länge sanningen kommer ut från obducenterna vad som EGENTLIGEN hände med Casey Johnson.

Här.. varsegoood och kolla:


Här visar Tila Tequila och Casey Johnson för sina fans att dom har förlovat sig!


Här driver Tila Tequila med sin fästmö och överraskar henne med
kärleks blommor!

Men helt plötsligt några dagar efter Caseys död, dyker barndomsvännen "Nicky Hilton" upp med en vännina och klankar in i Tila Tequilas hus bara sådär och hämtar Casey Johnsons grejer. Tila Tequila känner sig så hotad att hon är tvungen att ringa efter polisen. FOLK ÄR TAMME FAN SJUKA I HUVUDET! Blir så jäva arg..



Om ni inte förstår videon. Så är det så att Nicky Hilton tagit sig in i Tila Tequilas hus utan tillåtelse
för och hämta alla Caseys grejer. Hon pratar inte med Tila eller något.. utan är största
BITCHEN och får Tila Tequila och gråta. Och dom tog hundarna så att dom skall kunna
avliva dom och begrava dom med Casey.

Så vad säger ni, vad tycker ni om det hela???

Jag är så jävla irriterad, vet inte vad jag ska säga. Och det här är bara några få videos som jag sett av det hela.
Men ville visa för er för och försöka ge er en bättre bild.

R.I.P Casey Johnson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0