I England =)

Heeej bloggen! nu ar jag antligen i England och jag skrev ju att jag kanske skulle skriva ett blogg inlagg.. sa har kommer antligen ett.

Kan val borja och skriva om forsta dagen.. jag och min mamma akte fran Arlanda med halv 5 planet och kom fram till Manchester airport runt 6 tiden engelsk tid, sa flygresan tog ca 2 timmar och 10 min vilket gick jatte fort. Och det var ingen turbulens eller nagonting sa det var skont som fan maste jag saga hehe. Det anda jobbiga var att vi fick vanta uppe i luften i Manchester for vi var tvungna och vanta in varan "plats" for och landa.

Val framme iallafall kom mitt och mammas baggage forst ut sa vi var val ute efter ca 5 min =P himla skont maste jag saga.. tror aldrig det har hant mig forut.

Sen fick vi skjuts av min morbror och hans fru hem till min syster, hennes man och deras barn.

Nar vi kom till Sheffield satte vi oss hos min syster, tog en kopp kaffe och bytte i princip om pa en gang sen gick vi och la oss. Dagen efter gjorde vi inte sa mycket.. bade jag och min mamma kande lite "jetlag" trots dom fa timmarna.. men vi hade knappt atit eller druckit eller sovit natten innan heller for den delen sa det var nog darfor.

Igar kvall akte vi och handlade lite mat.. unnade mig en "twirl" (choklad som ar FETT god) hihi och blev en tidig kvall igar for mig igen, ville lagga mig eftersom vi skulle upp tidigt idag till stan for och shoppa lite.

Men nar jag val lagt mig kunde jag inte sluta och ligga och skamta med barnen... dom ar sa HIMLA sota! inte ofta jag traffar dom sa passar pa och vara en rolig moster. Den jag faktiskt ar varje dag hemma nastan som dom ej far se.

Sa ja... imorse akte jag, min syster och mamma in till stan och kollade runt lite. Dom shoppade faktiskt ratt mycket eller ja en hel del. Sjalv kopte jag bara tva paket strumpor och 2 tofflor. Ska in till meadowhall (ett fet javla shopping center) med min syster dotter pa lordag och kommer shoppa massor da hehe.. finns ganska sa snygga klader och sant har. Hittade ett par ur snygga pumps pa primark som jag kanske inhandlar mig pa lordag.

Ja... det var nog allt som hant under dessa 1 1/2 dag vi varit har.

Kommer nog blogga nagon mer dag.. antagligen pa sondag sa kika forbi da hehe om ni vill.

Nu ska jag ga ner och vara social mot mamma och syster =)

Forresten.. idag at jag varldens godaste lunch som jag egentligen inte borde ha atit men ville unna mig sjalv. Namligen en bagel med smak av kanel och russin med en choklad milkshake den absolut godaste ocksa. Suktade??? hahaha



Over and Out


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag skulle dö för en sån Milkshake nu =)

2010-01-21 @ 16:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0