Imorgon beger jag mig hem till Svealand!

Heeej bloggen! tankte skriva ett snabbt litet inlagg for har massor och gora infor imorgon. Imorgon aker jag och min mamma hem fran England hem till Sverige igen.. kanns bade trakigt och skont. Trakigt och lamna all familj har men skont och komma hem till sin vanliga vardag och traffa vannerna.

Idag har det inte hant sa mycket.. varit ute och shoppat det sista och handlat hem lite "mat" saker. och varit och besokt min mormors grav, kandes ganska trist och vara dar. Men ville jatte garna ga och "halsa" pa... saknar henne otroligt mycket. Jag och mamma kopte varsin blomma och satte brevid hennes grav.

Just nu har vi typ precis kommit hem och kanner mig lite stressad, maste packa min resvaska och mitt handbaggage och jag ar EXTREMT nervos infor imorgon for jag tror jag kommer ha overvikt. Sa har fatt kopa tva handbaggage vaskor som jag ska ha imorgon. Det loser nog sig.. sen maste jag ladda mobilen och min mp3, stryka kladerna jag ska ha pa mig imorgon och en massa mer...

Jag har suttit och funderat.. hahaha tror jag satter pa mig dubbla strumpor, leggings och ett par mjukisar ovanfor dem, ett linne, en kofta och en tjock troja ovanfor den. Da far jag bort lite vikt fran resvaskan =P

Vad tycks????

Naaee.. det var allt for nu. Jag bloggar igen nar jag ar hemma i Sverige.
See you all soon

Bye Bye England, Hello Sweden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0