Inspiration!

Heej igen bloggen!

Tänkte visa upp min nya inspiration för er som gick i uppfyllelse idag =)

Häromdagen kände jag att jag ville göra något impulsivt. Jag ville göra någon förändring i mitt rum. Och då kom jag och tänka på att ena min låda i min byrå alltid ser förjävlig ut. Har massor med smink och hårprylar som alltid ligger huller om buller.

Och då var jag inne och kikade lite på tradera efter ett slags verktygsskåp men hittade inget. Sen satt jag och kikade vidare in på IKEAs hemsida efter ett slags litet skåp med lådor och hittade ett som var ur fult, hade ett sånt när jag var liten! (ni ska få se bild på vilken jag menar snart).

Så när far min kom hem frågade jag honom vart jag kunde få tag på ett sådant och han sa att jag skulle kolla på claesohlson och där fann jag vad jag letade efter men var inte direkt i min budget var liiiite dyrt.

Men min far hookade upp mig med en sådan som han kom hem med idag och jag blev SUPER glad =D
Egentligen är det ju ett skåp man har i typ garaget eller verkstaden som man har spikar, muttrar och skruvar i.. men jag har toffsar, hårnålar, smink, nagelack och allt möjligt i.

Så här kommer lite bilder, ENJOY!!!


Den här kollade jag på först på IKEA, men mot slutet tyckte jag den var OTROLIGT ful..


Så såhär blev det istället ;)



ÅÅÅHH VAD JAG ÄLSKAR MITT NYA SMINK SKÅP <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0