Tack!

Heeej bloggen! igår hade jag en oerhört bra kväll, massa mys med vänner.. det gillar jag =)
När Therese, Lollo och favoriten väl kom valde vi först och kolla på filmen "50 First Dates", har sett den förut men den är så himla bra. Lollo och Therese bestämde så det fick bli den hehe.



Till filmen åt vi lite chips, godis och drack lite läsk. Eller vi och vi, jag drack vatten och tog ett glas cola och tog lite popcorn bara och någon godis.. hihi försöker vara duktig och det tyckte jag att jag var.

Tyvärr så blev det inga popcorn till en början då min mikro bestämde sig för att helt plötsligt inte fungera. Men då fick favoriten och Therese en idé så dom tog ut själva innehållet ut påsen och poppade på spisen i en kastrull istället, blev faktiskt mycket godare än vanligt så thumbs up to you two =D

Vi tog några pauser i filmen, men bestämde oss sen för och kolla på "Dolly" men vi såg inte mycket mer än typ 10 min, för vi tyckte den var för tråkig. Så vi satte oss i mitt rum och drack te och pratade istället. MYYYS!!!

Sen följde jag och favoriten, Lollo och Therese till buseen. Väl hemma igen så somnade favoriten och jag låg och spelade på mobilen ett par timmar tills jag själv deckade. hihi..

Så tack så jätte mycket för en underbar kväll! long time no seen liksom, så de var as nice och ses!

Love you guys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0