20/7-10

Godmorgon bloggen! har precis vaknat och fått i mig lite frukost.. sitter och kollar på "Hem till gården" lite mobbat kanske men man är ju engelsk =P så skyller på det haha

Funderar på att sätta på mobilen och messa favoriten och se om hon är vaken och kanske messa tjejerna också, vill nog åka till sollentuna centrum och kolla runt lite i affärerna där. Har en väska uppe i tankarna som jag verkligen vill ha från Ginatricot men som var slut uppe i vällingby. Men den är väl säkert slut där också... dessutom kan det vara skönt och sätta sig och fika med alla också och bara ta det lugnt. Promenera också kanske???

Ska nog ta och inviga mina nya skor också om vädret blir lite bättre! vill inte gå ut i dom om de regnar eftersom det är riktigt läder och då blir de förstörda..

Usch fan jag är skit trött. Ska nog ta och vila en timma innan jag hör av mig till någon!

Hoppas ni som läser min blogg tycker det är kul att jag börjat blogga igen =)

STOR puss från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0