Helgen - Barnens Ö

Yo yo yo!!!
Har nu kommit hem från en underbar helg på Barnens Ö med världens bästa vänner.. har haft det sjukt jävla kul och väldigt skönt måste jag säga. Vi har gjort allt från att sola och bada till grilla och dricka och leka lekar :)

Jag rekommenderar verkligen att åka dit det är en sån himla mysig liten ö och roligast är nog om man åker dit ett litet gäng som man kommer väldigt bra överrens med. Jag låter nog bilderna tala för sig själva för har så mycket jag kan skriva men vill inte dela med mig allt här på bloggen..

Här kommer lite bilder ENJOY :)

















Finns massor av bilder men vill inte och har inte tid och ladda upp alla!

Saknar typ redan Barnens Ö och allt roligt vi gjorde där borta.. men vi kommer självklart åka dit igen. Kanske blir en tradition varje år???

ÄLSKAR ER MINA VÄNNER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0