OH MY GOD IT'S MY 20TH BIRTHDAY TODAAAY LIKE :D

TÄNKTE BÖRJA MED ETT: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ BLOGGEN! FYFAN VAD DET VAR LÄNGE SEN hahahaha...

Jag har inte bloggat på evigheter (notera understruket) nej men seriöst, jag kände att det var dags idag och börja blogga igen på min fina dag.. för idag är inte vilken dag som helst utan min 20-års dag och vilket underbart jävla väder vi har! så grymt så grymt! mäker att jag svär väldigt mycket men det är för jag är så glaaad idag :)

Sitter bara här och tar det lugnt... lagt fram min outfit för kvällen, öppnat lite födelsedagskort osv men väntar nu in hela familjen för familjemiddag sen blir det utgång med alla söta vänner till medis och SNAPS! hörde ni snaaaps jovisst ;P sen får vi se vart de bär av!

Full ska jag tamifaaaaan bli och ska slå klackarna i taket hela natten låååång!!!!

Det här blir mitt allra första inlägg på väldigt länge och även om det är kort så är innehåller jävligt naaaajs visst??? näää nu ska jag ta och fixa mig.

Puss på er söööta och underbaaara me LOVE LOVE LOVE

PEEEEAACCCEE OOUUT

OCH p.s. Jag är = SYSTEMMYNDIG!!! stackars systemet dom kommer få en STAMMIS HAHAHAHA



<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0