24 september

Börjar känna mig lite bättre nu.. men hostan och det täppta i näsan sitter kvar.
Men kommer äta medicinen fram tills att det försvinner helt...

Sitter förtillfället och kollar på Tv4 filmen "se upp för dårarna" som är på och jag gillar den filmen =)

Funderar också på om jag ska gå ut imorgon.. en tjejkompis fyller 20 och ska fira med en liten middag och sen gå ut, får ju inte dricka med medicinen och eftersom jag inte känner mig allt för pigg tvekar jag.
Jag kanske kan gå på middagen och dricka alkoholfritt och sen åka hem?
Man kan ju givetvis också gå ut och dansa utan och dricka.. men nu handlar det inte om det utan de handlar om hur pigg jag kommer vara imorgon. Jaja.. vi får se imorgon tror jag för jag kan inte komma fram till något.

Nu ska jag fortsätta att kolla på filmen sen sooova! de är för mycket morfin i den här medicinen som gör mig så trött!



GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0