Förkyld...

Tjenare bloggen! hoppas allt är bra med er som läser min blogg dom få gångerna jag faktiskt skriver ett inlägg.
Som ni säkert förstår från min rubrik på detta inlägg så har jag gått och blivit sjuk. Började redan i helgen och det sitter fortfarande i. Har fruktansvärt ont i halsen, täppt i näsan och har börjat hosta som in i norden.

Inge kul alls.. idag är min andra dag borta ifrån jobbet =/ tråkigt och bara sitta hemma men kroppen orkar ju inte göra något. Imorgon är jag visserligen ledig men känner jag mig likadan imorgon som jag gör idag blir jag hemma hela veckan. Har ingen större lust att åka till jobbet och smitta ner dom jag jobbar med och inte heller kunderna. Visst är jag snäll? inte många som tänker så, folk går till jobbet sjuka och då blir andra sjuka.

Jag känner t.o.m. att jag kanske vill gå till läkaren på torsdag för och se vad dom säger!
Jaja... nog snack om det.

Jag vill visa vad jag hann köpa i helgen i centrum innan jag blev sjuk.. enjoy!






Köpte även ett par coola leggings och en snygg halsduk.

Det var allt för idag, har jätte ont i huvudet och fryser så ska lägga mig under täcket!

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0