28/6-11

Tjenare bloggen!
har suttit och funtat på detta ett tag nu och jag tror denna blogg tyvärr kommer att försvinna helt eller så kommer jag sätta ett lösenord så bara de som har det kan gå in och läsa dom få gångerna jag faktiskt bloggar.

Ska fundera lite längre på den saken..

Nu är det iallafall bara 29 dagar kvar tills jag och min favorit åker till Grekland! ser SÅ fram emot det =) känner att jag behöver semester typ NU! sol och bad, underbart sällskap och god mat JA TACK =)

Och sen en fråga! hur fan kan det vara så jävla svårt att få tag på en lägenhet? jag vill ha min egna lilla lya... stackars mig. Och jag får INGENTING. Buhu =(

Nä nu ska jag fortsätta letandet och sen Tradera......


OVER


Kommentarer
Postat av: Fatti

Tummen upp ;-)

2011-07-06 @ 02:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0