Mera blommor =)

Hehe fick ännu ett blombud! denna gången på jobbet igår.. en kollega till mig ringde till kassan jag satt i och sa 'har du fått blommor?' jag ba: ja, för trodde hon menade dom jag fått dagarna innan. Så helt plötsligt höll hon upp en inslagen bukett med blommor och jag började typ skratta lite grann och le och fattade inte liksom.. IGEN? tänkte jag.. så fick be en kollega sätta in dom i lunchrummet åt mig tills jag hade min rast och dessa fick jag:



(dom rosa liljorna fick jag.. men satte dom i samma vas som rosorna)
Denna bukett ska jag torka och spara =)

Hur fina som helst! jag är så glaaad hehe..
Kan inte säga tack tillräkligt för alla blommor till dig favoriten men Mucho Gracias.
Tu eres mi cariño

<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0