Datorn har kraschat...

Min dator har kraschat och jag är jätte ledsen.. måste få in den på lagning och som ny såfort som möjligt. Pappa fixa det nu ;)

Det här är första gången jag går in på datorn på typ 5 dagar haha; man känner sig handikappad utan dator det är helt sjukt! men men.. vad ska man göra liksom. Jag har annat för mig istället jobb och kompisar. Det är de som är viktigast för mig nu. Har gjort massor de senaste dagarna för och njuta tillfullo av den påbörjna sommaren med mina underbara vänner <3

Åh vad livet är härligt just nu =)
Och dessutom är det bara 67 dagar kvar till Grekland - lääängtar!

Nej nu ska jag börja avrunda.. bigbrother börjar om 3 min och det kan jag bara inte missa.
Förresten nu är det -18kg på vågen. Jag känner eller ser inte så mycket själv. Men det märks på kläder, speciellt mina jobbkläder. Byxorna är väl 3 storlekar för stora och tröjan har jag minskat ner en storlek, skulle dock behöva en storlek mindre till men fanns inga och min chef vägrar beställa???? ELLER HUR M???? :D du kan vara en blöja! haha du vet vad jag menar.

Och mer kilon ska bort.. sakta men säkert =)

Här vill jag bara visa några nya tillskott i nya garderoben....

Sandalette

Sandal


PEACE OUT <3


Kommentarer
Postat av: Favoriten!

Jätte vackra skor och dem sitter bra på dig!



te amo <3

2011-05-22 @ 04:10:18
Postat av: Fatti

DU kan vara en blöja ;)

Du får beställa nya kläder....noooot!



Dessutom är de turkosa sandalerna FÖRRA årets kollektion på Scorett. Har likadana ;)



PUSSSSSSSSS

2011-06-01 @ 02:20:52
Postat av: Natta

Nej de turkosa skorna är din skos sommar kollektion för i år!!! känn på den Fatti =P



PUSSSSSSSSS

2011-06-11 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0