Sjuk

Heeej bloggen! jag har gått och blivit sjuk.. förkyld och hostig =/
Hoppas jag blir frisk innan helgen bara, inge kul och bara ligga hemma i sängen och sova som jag gjort idag.

Sitter just nu och kollar på 'den kungliga bröllopsfesten' från William och Kate Middeltons bröllop =) väldigt intressant och se alla intervjuer och alla nyckelpersoner bakom bröllopet.

Jaha... vad ska man blogga om nu då! tänkte nog blogga om vad jag önskar mig när jag fyller år. Fyller ju 21 om 49 dagar =)

Tips till er som vill ha tips!!!

Detta är några saker jag önskar mig:




1. Full HD Videokamera med dubbel optisk bildstabelisering! Samsung HMX-Q10 Pink (går bra med annan också) bara det är en videokamera jag kan ta med till Grekland i sommar! :D


2. Pengar

3. En tatuering! eller presentkort på någon tatueringsstudio i Stockholm

4. Presentkort SF BIO

5. Massagebehandling


OVER AND OUT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0