4 veckor kvar!

Hej bloggish hoppas allt är bra med er, med mig börjar det väl bli bättre än vad det har varit.
Jag har nämligen varit hemma ett par dagar och går på pencilin i 10 dagar då jag har vätska i den
vänstra lungan och har haft rodnad och bakterier i halsen.

Dock nu så har jag pencilinen kvar som jag äter fram tills lördag och sen är jag fortfarande lite täppt
och snorig om inte annat så hostar jag något fruktansvärt speciellt på kvällar/nätterna.

Känns konstigt och jobbigt att vara hemma ifrån jobbet, men jag vill inte gå tillbaka för tidigt och riskera
att bli sjuk igen. Dessutom har många sagt till mig att jag inte ska gå tillbaka om jag äter pencilin.
Vilket jag håller med om, jag blir helt utmattad av pencilinen. Så det är nog bäst om jag är hemma
hela veckan ut iallafall...

Så får jag ta nya tag nästa vecka och köra hårt fullt ut tills semestern börjar!

Jag går ju på semester om 4 veckor, sista arbetsdagen blir den 29e juli.
Sen åker jag och gaby till Corfu i 3 veckor den 31a juli.
Jag längtar så himla mycket!!! nu när jag har legat hemma i sängen har jag typ inte gjort annat än och
kollat på youtube klipp där man ser hur man landar på corfus flygplats kerkyra (för det var typ det bästa
jag varit med om förra året, det var så himla coolt! flygplatsen låg som en ö nästan med bara vatten
runtomkring) lite halvläskigt samtidigt :P sen har jag kollat videoklipp från byn och restaurangerna dit
vi ska... ehm vad mer har jag gjort? jo juste jag har skrivit ut våra biljetter <3 sen har jag typ kollat
valutan på FOREX varje dag och jämfört haha ni ser hur sjuk man kan vara på att åka utomlands
när man verkligen har hittat det stället man verkligen ÄLSKAR.

Det är skit tråkigt och vara sjuk, man börjar nästan klättra på väggarna men samtidigt så hinner
man ju göra saker på datorn när man ändå bara ligger i sängen hela dagarna. Jag har ju inte orkat
att göra något annat! dator, tv, dusch, dator, tv, dusch...........

Juste... fick dock info från novair (apollos flygbolag) att vi som reser inom EU i år inte får betställa alkohol
på utresan. JAG BLEV FETT JÄVLA LACK. Hur fan kan dom ha tagit bort det? det hade något med EUs nya
regler att göra.... I fatting notting. Hur fan ska Gaby kunna göra sina underbara mojitos till mig på balkongen
på kvällarna i Corfu??? äsch... vi får väl fixa det där nere och köpa rom där. Annars får vi väl gå ut och dricka
oss dygnraka på någon klubb eller med britterna på stranden som vi ska festa ihop med =)

Oj, nu blev det här inlägget kanske väldigt tjatigt och långt men jag behövde skriva av mig lite.
Har ju fan inte haft någon och prata med nu när jag bara legat hemma.

Bäst att jag slutar här annars blir inlägget as lååångt...

NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT 28 dagar..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0